מדיניות החזרת מוצרים
1. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981
2. ניתן לבצע החלפה/החזרה של פריטים שלא נלבשו ולא הוסרה מהם תווית המחיר ולא נעשה בהם כל שימוש ו/או שינוי עד 14 ימים ממועד קבלת המשלוח.
3. לחברה שיקול הדעת הבלעדי לגבי מצב המוצר שהוחזר.
החלפה/החזרה באמצעות שליח עד הבית בעלות של 40 ₪.

4.החלפה/החזרה באיסוף עצמי תהא ללא עלות, ובתיאום מראש בטלפון 050-9052589.

5. מוצרים שנמכרו בהנחה כחלק ממבצע והמשתמש רצה להחזירם יזוכו בהתאם לסכום המקורי ששולם ע”י הלקוח. מוצרים שנרכשו במבצע ניתן להחזיר עד 7 ימים מיום הרכישה.
6.החזר כספי יינתן דרך אמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ועד 14 ימים מיום החזרת המוצר הנרכש.
במידה והפריט נמצא בשימוש לא סביר (שפשופים,שריטות,כתמים,וכדומה) המוצר לא יזוכה. יש להציג חשבונית העסקה שנשלחה במייל ופרטי לקוח
7. אין אפשרות להחזיר מוצר בודד שנרכש כחלק מסט/חליפה/ערכה.
8. מוצרי הלבשה תחתונה ובגדי ים לא ניתנים להחזרה/החלפה

מדיניות משלוחים
שירות המשלוחים יעשה באמצעות הדרכים הבאות:
1. איסוף עצמי ללא עלות בתיאום מראש בשעות פעילות החברה בימים א’-ה’ בין השעות 10:00-19:00, ו’ – 10:00-14:30
2. שליחות עד בית הלקוח – בעלות של 30 ₪. בקניה מעל 350 ₪ משלוח חינם.
3.החברה תדאג לספק את המוצר הנרכש בהתאם לכתובת אשר הוזנה ע”י המשתמש עד 3 ימי עסקים.
המשלוחים יתבצעו בין השעות 8:00-18:00
אספקת המוצרים לכל הארץ וכפופה למדיניות חברת השליחויות.

4.החברה לא תהא אחראית לעיכוב אספקת המוצרים במקרים הבאים:.
כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום, נזקי טבע, סגר, עוצר, שביתה וכל כל מקרה שאינו בשליטת החברה.
באזורים מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית או מעבר לקו הירוק החברה תהא רשאית לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם המשתמש.